Ta strona używa ciasteczek (cookies). Są one niezbędne do jej prawidłowego działania. Dowiedz się więcej Rozumiem

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Udział w ankietach

  • Na czym polega udział w ankietach? Jak to działa?

    Na Twój adres e-mail wysyłane będą zaproszenia do ankiet. W każdym zaproszeniu poinformujemy m.in. o tym, jak długo będzie potrwa wypełnienie ankiety oraz ile punktów można za to uzyskać. Wystarczy, że klikniesz w znajdujący się tam link i ankieta się otworzy. Od tego czasu postępujesz zgodnie z poleceniami na ekranie. 

  • Jak długo trwa wypełnienie ankiety?

    Nasze badania trwają od 1 do 30 minut, ale najwięcej jest ankiet trwających 10-20 minut. W każdym zaproszeniu do badania napiszemy Ci, jaki jest szacowany czas, potrzebny do wypełnienia ankiety.

  • Na jakie tematy są ankiety?

    Ankiety mogą dotyczyć wielu tematów. Duża część ankiet dotyczy opinii na temat różnych produktów dostępnych w polskich sklepach, na przykład telefonów, artykułów spożywczych, napojów, ubrań, itd. Pytamy się w nich o to, co Ci się w nich podoba, a co nie. Realizujemy też badania na tematy społeczne i polityczne, czyli pytamy o Twoje postawy i preferencje polityczne.

  • Jak często są wysyłane zaproszenia do ankiet?

    Bardzo różnie. Są okresy, kiedy badań jest sporo (na przykład wiosną lub jesienią) i możesz się wtedy spodziewać kilku – kilkunastu zaproszeń w miesiącu.
    Dużo zależy też od tego, jakich osób poszukują firmy zlecające nam badania. Czasem potrzebują tylko kobiet w wieku od 40 do 50 lat, a czasem osób posiadających określone marki samochodów. Wysyłamy zaproszenia do osób, które według naszych danych mogą spełniać warunki przystąpienia do badania, aby niepotrzebnie nie niepokoić pozostałych panelistów.
    Pamiętać należy, że nie posiadamy wszystkich Waszych danych, a wiele informacji takich jak liczba dzieci czy miejsce zamieszkania bardzo często się zmieniają, w związku z czym liczymy na wyrozumiałość, jeśli będziemy wysyłac więcej zaproszeń.

  • Dlaczego nie otrzymuję zaproszeń do badania?

    Przyczyn może być kilka:

    • nie zakwalifikowałeś(łaś) się do grupy, do której wysyłamy zaproszenie
    • nie zakończyłeś (-aś) ankiety rejestracyjnej
    • nasze zaproszenie do badania wpadło do folderu SPAM w Twojej skrzynce e-mail. Przeczytaj jak sobie z tym poradzić

Jak zostać uczestnikiem

  • Co mogę zyskać stając się uczestnikiem IMAS OnLine?

    Przede wszystkim masz możliwość wypowiedzenia swojego zdania i dostajesz pewność, że Twój głos będzie słyszalny i brany pod uwagę przez polityków, producentów i urzędników. Możesz zarobić lub pomóc potrzebującym.

  • Kim są uczestnicy IMAS OnLine?

    Uczestnicy IMAS OnLine pochodzą z najróżniejszych miejsc w Polsce. Są wśród nich mieszkańcy małych i dużych miast, miasteczek i wsi. Osoby dojrzałe i wchodzące w dorosłość, osoby z różnym wykształceniem i doświadczeniem życiowym. Wszędzie tam, gdzie ludzie korzystają z internetu, znajdują się nasi paneliści.

  • Co robicie z odpowiedziami, których udzielam w ankietach?

    Odpowiedzi, których podczas badań udzielają uczestnicy IMAS OnLine są zbierane i analizowane przez firmę IMAS International lub jej Partnerów badawczych, trafiają one w postaci danych oraz raportów do wielu firm i instytucji zarówno polskich jak i zagranicznych. Pamiętaj, że twoje odpowiedzi mają wpływ na działania wielu firm produkcyjnych i usługowych oraz sposób w jaki kształtują one swój wizerunek. IMAS International (właściciel IMAS OnLine) jest członkiem międzynarodowej organizacji zrzeszającej agencje badawcze ESOMAR oraz PTBRiO Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii Społecznej. Działamy zgodnie z zasadami Międzynarodowego Kodeksu Badań Rynku i Opinii Publicznej ICC/ESOMAR (www.esomar.org) oraz stosownymi przepisami – międzynarodowymi i krajowymi.

  • Boję się o utratę moich danych osobowych, czy są one chronione?

    Dane osobowe naszych panelistów są bardzo skrupulatnie chronione. Działamy zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (ujednolicony tekst: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926). Oznacza to, że dostęp do serwerów, danych panelistów i Waszych wypowiedzi jest ściśle kontrolowany i zabezpieczony. Wciąż poprawiamy bezpieczeństwo zarówno włamania fizycznego, jak i internetowego do naszych baz danych poprzez stosowanie silnych zabezpieczeń.

  • Jak mogę zrezygnować z uczestnictwa w IMAS OnLine?

    Bardzo cieszymy się z każdego uczestnika, który zechciał wziąć udział w organizowanych przez nas badaniach. Niemniej, w każdej chwili można zrezygnować z uczestnictwa w IMAS OnLine.
    Wystarczy zalogować się na swoje konto i  w dziale MOJE KONTO odnaleźć zakładkę REZYGNACJA. Tam wpisując swoje hasło dokonasz automatycznej rezygnacji. Zanim jednak potwierdzisz chęć rezygnacji, prosimy sprawdź czy na Twoim koncie nie ma punktów do wymiany. Po zatwierdzeniu rezygnacji nie będzie możliwe ich ponowne podjęcie. Zrezygnować można także wysyłając e-mail o temacie „Rezygnacja” do administratora panelu.

Pieniądze i nagrody

  • Co mogę zyskać w zamian za udział w badaniach?

    każdy ma inny powód, by uczestniczyć w ankietach. Jedni lubią dowiadywać się czegoś nowego, drudzy lubią  mieć rękę na pulsie rynku, inni chcą zwyczajnie zarobić. Niezależnie od przyczyn uczestnictwa, naszych uczestników nagradzamy. Dostępne są trzy formy wynagrodzenia:

    • przelewy na konto,
    • bony pieniężne,
    • i losowane nagrody.
    • Ponadto dzięki zgromadzonym punktom masz możliwość wsparcia fundacji charytatywnych oraz organizacji pożytku publicznego.

    Szczegóły nagradzania możesz znaleźć w Regulaminie. Wsparcie wybranej fundacji jest dobrowolne!

  • Jak mogę otrzymać wynagrodzenie?

    W momencie, gdy osiągniesz określony w regulaminie próg punktów, możesz je wymienić na przelew pieniężny lub bony pieniężne. Wystarczy, ze zalogujesz się na swoje konto i w zakładce Punkty wypełnisz odpowiedni formularz. UWAGA: Opcja wymiany na bon lub przelew pieniężny pojawi się dopiero w momencie gdy uzbierasz minimalną ilość punktów! 

  • W jaki sposób można wykorzystać bony pieniężne?

    Bony (eVoucher Pluxee, dawniej Sodexo) są akceptowane w ponad 50 tys. punktów handlowych i usługowych w całej Polsce m.in. w super- i hipermarketach, sklepach RTV i AGD, perfumeriach, sklepach typu Dom i Ogród, salonach jubilerskich, sklepach odzieżowych, sportowych, na stacjach paliw i wielu innych placówkach handlowo-usługowych.
    Więcej informacji znajduje się na stronie: evoucher.pluxee.pl

  • Czy stracę zarobione pieniądze, jeśli zapomnę zażądać ich wypłaty?

    Twoje konto będzie zasilane nowymi punktami za udział w badaniach, a Ty osobiście zdecydujesz, kiedy chcesz je wymienić na bony, przelew pieniężny lub wpłatę na cel charytatywny. Po dwóch latach punkty ulegną wygaśnięciu, ale dotyczy to najstarszych zdobyczy, tak więc na pewno zdążysz je wypłacić wcześniej!

  • Jak przekazać wpłatę na cel charytatywny?

    W momencie, gdy osiągniesz minimum 200 punktów, możesz je wymienić na wpłatę na wybrany cel charytatywny (wpłata jest dobrowolna). Wystarczy, ze zalogujesz się na swoje konto i w zakładce Wymiana (dział: Punkty i wymiana) wybierzesz właściwą opcję wypełnisz znajdujący się tam formularz.

Obsługa komputera

  • Jakie łącze internetowe jest wymagane?

    Do optymalnego korzystania z naszego panelu wystarczy w zupełności łącze, które pozwala na bezproblemowe przeglądanie stron internetowych. Obecnie wiekszość połączeń takie wymagania spełnia.

  • Co to jest spam i jak sobie z nim poradzić?

    Wiadomość o nowym badaniu rozsyłamy pocztą elektroniczną. Czasami zdarza się, że nasze zaproszenia mogą być potraktowane jako SPAM (niechciane lub niepotrzebne wiadomości elektroniczne). Systemy poczty e-mail odkładają podejrzane wiadomości w osobnych folderach lub całkowicie je usuwają. Z reguły nie jest to potrzebne, ale w razie wystąpienia takiej sytuacji należy skonfigurować swoją pocztę tak, aby nie blokowała wiadomości pochodzących od IMAS OnLine. Gdy nie ma możliwości zmiany ustawień, należy skontaktować się w tej sprawie z administratorem serwera pocztowego.